Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Φάρσα Μου Κάνει Η Μοναξιά Μου


Γιάννης Πάριος - Φάρσα Μου Κάνει Η Μοναξιά Μου (New 2018)


Μουσική, Στίχοι: Γιάννης Πάριος Digital Single © 2018 Minos EMI ΣΤΙΧΟΙ Ότι αγάπησα και ότι μ’ άρεσε ούτε το κράτησα, ούτε με κράτησε κάτι γινότανε κι όλο χανότανε γυαλί στα χέρια μου κομματιαζότανε Και γω σε ένα σπίτι αδειανό που μου φαίνεται ξένο μετρώ το δικό σου κενό και παντού σε ανασαίνω Φάρσα μου κάνει η μοναξιά μου δεν έχεις φύγει απο κοντά μου δεν έχεις φύγει απο κοντά μου φάρσα μου κάνει η μοναξιά μου Ότι αγάπησα και ότι πίστεψα ούτε το πρόδωσα, ούτε το λήστεψα κι όμως εμένανε σφιχτά με δένανε και με δικάζανε αυτοί που φταίγανε Και γω σε ένα σπίτι αδειανό που μου φαίνεται ξένο μετρώ το δικό σου κενό και παντού σε ανασαίνω Φάρσα μου κάνει η μοναξιά μου δεν έχεις φύγει απο κοντά μου δεν έχεις φύγει απο κοντά μου φάρσα μου κάνει η μοναξιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου