Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Λιτσίλα Λίλα μου, ήρθες εψές στον ύπνο μου, πολύ στεναχωρημένη...

... Παράπονο;
Λιτσίλα Λίλα μου, ήρθες εψές στον ύπνο μου, πολύ στεναχωρημένη...
...Δεν "κάλεσα" την Ψυχούλα σου, Καλή μου; (Ψυχοσάββατο 2018)
...Μα, έχεις τόσους συγγενείς!...
Λιγοστεύω τα ονόματα, όχι γιατί σας ξέχασα, ΚΑΛΗ ΜΟΥ!
...Μεγαλώνοντας, πολλοί αγαπημένοι μου, "Πετάξατε"...!
Ποιον να "πρωτοκαλέσω";

Μεγάλο κεράκι, αγαπημένη μου, στην πρώτη Εκκλησιά που θα βρω, θα είναι δικό σου!

Αιωνία σου η μνήμη! ΑΘΑΝΑΤΗ και το ξέρεις!

Το τραγούδι, ίσως - σίγουρα, να το είχα πρωτακούσει, σε κείνο, το δικό σου δωμάτιο!
Το γεμάτο αφίσες, που δεν έβλεπες τοίχο...

Συγκινημένη, ναι.



Στ' Δημοτικού


Μ' αγαπούσες πολύ και το ξέρω.

......

2 σχόλια:

  1. Η σύμπτωση είναι, πως είχα πετύχει αυτές τις φώτο στο φεις και τις είχα στις λήψεις μου.
    Λες και περίμεναν την στιγμή τους, κι εγώ αργούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή