Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Άγιος Νεκτάριος, Παναγία Γερόντισσα, Κολυμπάρι, 2 χρόνια μετά

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016


Άγιος Νεκτάριος Βόλου

Κι ύστερα, μετά τις πολλές Παναγίες... (Παρασκευής 10 Ιούνη 2016), πήρα τον κατήφορο, για την παραλία.

Ο Δρόμος μου με πέρασε μπροστά απ' τον Άγιο Νεκτάριο Βόλου!

Κι ήταν ανοιχτά! (Συνέχεια, ΕΚΕΙ)

***

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016


"Να πάρεις απ' όλα!" "Άγιος Νεκτάριος"!

*
"Να πάρεις απ' όλα!" "Άγιος Νεκτάριος"!
*
Είναι κι αυτός ένας τρόπος, κι ένα "κέρδος" χρόνου.
*
(το συμπλήρωμα θα πάει σε ανάρτηση, δεν του "ταιριάζει", εδώ).


Συνέχεια ΕΔΩ

***

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016


Άγιος Νεκτάριος Βόλου 1

Άγιος Νεκτάριος Βόλου 

Φωτογραφικές Στιγμές


...Έφτασα και ήταν ΚΛΕΙΣΤΑ!

Χάρηκα!
Πρόλαβα!
Με περίμενε!


***

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016


Άγιος Νεκτάριος Βόλου 2

Άγιος Νεκτάριος Βόλου (Δευτέρα 13 Ιούνη 2016)

...Λογικά, με περίμενε...
...Λογικά, το Ήθελε και το Χάρηκε... φαντάζομαι!

...Εγώ; Τί να πω, εγώ;
"Τον Ευχαριστώ που με Αξίωσε!"


Είμαι βεβαία πως το πρόβλημα του σταθερού Ιερέα, θα "λυθεί", πολύ γρήγορα!

Περνούσαν πιστοί, άναβαν κεράκι και παραπονιόταν για τα απογεύματα και τον Εσπερινό.

"Είδα" τον Χριστό που τους "άκουγε", είμαι πολύ αισιόδοξη σ' αυτό!

Ναι, Άγιε Νεκτάριε, Ναί!
ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ!


Θολές οι φωτογραφίες μου;

Μα... "φωτογραφίζονται" Αυτές οι στιγμές;

...Στάθηκα Εκεί, απ' το ξεκλείδωμα, έως το κλείδωμα!
Τί άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή μου;


***

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016


Παναγία η Γερόντισσα

Παναγία η Γερόντισσα

Κάπου εδώ, έγραφα για ένα "Όνειρο"...
Να μη λέω και πολλά, εκείνη τη μέρα είδα και την εικονίτσα!



*****************

Σχόλιο στις 16 -6-18
Τελικά... οι μεταφράσεις μου του τότε...
Τον Χριστό που "έβλεπα" διπλωμένο και καμένο (μαύρο) και τελικά ήταν το μικρόφωνο κοντά στην Σταύρωση, 
είπα μέσα μου "οφθαλμαπάτη", 
αλλά τις επόμενες μέρες που έμαθα ότι Ο Μητροπολίτης Ιγνάτιος ήταν στο Κολυμπάρι της Κρήτης, για μια Ιερή
Συγκέντρωση... της Ορθόδοξης Πίστης μας, ΤΟΝ "ΕΚΑΙΓΕ" επί της ουσίας τον Χριστό μας.
Πέρασαν δυο χρόνια από τότε, ΕΜΑΘΑ γιατί όλες οι φώτος μου ήταν θολές και λυπημένες...


************
Κρατάω κι αυτή την εκδήλωση που εξηγεί, ότι δεν φανταζόμουνα ποτέ στην ζωή μου, ότι θα με απασχολήσει!


ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & Κολυμπάρι, 2 χρόνια μετά.


Υγ. Δεν καταλαβαίνω και πολλά, θα προτιμούσα να μην ήξερα τίποτα, ακόμα, αρκεί να ένιωθα ΚΑΛΑ, 
πηγαίνοντας στην Εκκλησία, όπως παλιότερα!
Αυτά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου