Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Περί χάκερ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δεν άλλαξε κάτι με τον χάκερ, ούτε θ' αλλάξει, φαντάζομαι.
Η περίπτωσή του καταλήγει στο: "επικίνδυνος" και αδίστακτος.
Αν συμβεί κάτι, τότε θα βρεθεί και η άκρη.
Γεννήθηκα ελεύθερη, κι αρκετά με "φυλάκισε".
Ρισκάρω...
Ας φοβηθεί εκείνος (και η παρέα του).
ΤΕΛΟΣ!
Αποφασισμένη προ πολλού.

Το είχα δίπλα, στην μπάρα, μα ΟΧΙ, δε θα του δώσω άλλη αξία.
Εγώ είμαι το πρόβλημά του, όχι εσείς!

Είμαι 12 χρόνια στο ίντερνετ, έχω περάσει αφάνταστα πολλά, τα έλυσα.... μα ο τελευταίος (και οι) προδίνεται μόνος του.

Αν το συνεχίσει, σίγουρα θα γίνει πολύ διάσημος, ως βλάκας!
ΑΥΤΑ!

Α! έχω και μια γάτα που φιλιέται μ' ένα ποντικάκι!

Εμ! Άμα είναι χορτάτη η γάτα, δεν ενοχλεί Κατερίνες!


Άντε, γεια, και στρίβε σιγά - σιγά...
Ε;

Έχουμε και χόμπυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου