Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Ήμουν, ήσουν και θα είμαστε

"Ήμουν μαθηματικά,

"Ήμουν μαθηματικά, 

"Ήμουν μαθηματικά, 
ήσουν λογοτεχνία...."
Δεν βρεθήκαμε ποτέ
Σ αυτήν την 

κοινωνία

Lamprini T. =πηγή

***

ΣΧ. Μου έλειψε αυτό το κορίτσι, έχασα τα νέα της (έτσι που έμπλεξα), μα μ' έκανε και χαμογέλασα πρωί - πρωί με το παγκάκι και σκέφτηκα τι θα έγραφε ... ένα δικό μου, κι εκεί είναι να γελάς!

Ήμουν του ρομαντικού, βλέπε Καλλιτεχνία,
ήσουν του ποδόσφαιρου, βλέπε, φανατισμό και βία.
Πώς συμβαδίσαμε οι δυο, ολόκληρη Ιστορία!

Φιλιά το κορίτσι μου!

Γράφε, εσύ! Έτσι εμπνέει ο ένας τον άλλον και η ζωή συνεχίζεται, ποιητικά και ποιοτικά!

Να φέρω και μουσικούλα σχετική, χιουμοριστική:


Ήσουνα τι ήσουνα;


4 σχόλια:

  1. Καλέ, και εδώ βρεθήκαμε!!!
    Χαίρομαι που δημιουργείς νέα μπλογκ

    Όμορφή μου φίλη, με γειες κι εδώ

    Υ. Γ. Δεν χαθήκαμε .. Ε δ ώ είμαστε και δημιουργούμε... ιντερνετικά

    Το ποίημα σου ωραίο
    Είσαι αστέρι...

    Καλές επιτυχίες στην ομάδα
    Χάρηκα που πήρατε το κύπελλο...
    Καλή επιτυχία στην καλλιτεχνία...όλα χρειάζονται 😊

    Χάρηκα πολύ... που τάπαμε

    Φιλιά και μπόλικες καρδιές : αυτό το κινητό μπορεί να τις κάνει να φαίνονται 😊
    💙💜💛💚💛💜💓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεώρησα άδικο να σκορπίσω το υπόλοιπο 2018, Λαμπρινή μου, από δω κι από κει, στα παλιά, γι' αυτό αποφάσισα για ένα δεύτερο, για να καλύπτω και δικές μου ανάγκες.
    Ήδη η γέφυρα "βάρυνε", από πολύ σοβαρά θέματα και δεν έβρισκα άκρη, ούτε εγώ!

    Χαμόγελο σε όλα τα άλλα που γράφεις!
    Εννοείται ότι όλα χρειάζονται!
    ΚΙ εγώ χάρηκα και μπόλικες καρδιές, κι ας μην φαίνονται!
    Φιλάκια της και Καλές εμπνεύσεις και επιτυχίες, γενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν είμαι ΠΑΟΚ!
    Μικρή έλεγα ότι ήμουνα Παναθηναϊκός, γιατί ήταν κι ο γαμπρός μου.
    Από κει και πέρα, είμαι κυκλάμινο!
    Τίποτ' άλλο!
    Χαίρεται όταν χαίρεται ο άντρας μου, αλλά η μπάλα δεν είναι "φίλη" μου!
    >3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η τοξοβολία, ναι! Φιλιά! Θυμίζει τόξα του έρωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή