Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Υπάρχει κι άλλος τρόπος, υπάρχει κι άλλος δρόμος, ΠΑΝΤΑ!

Μερικές φορές, υπάρχουν Υστερόγραφα που έρχονται πρώτα.

 ***
Υγ. Μάη 2019
Ενθύμια... "κατόπιν γάμου"!











Παραδοσιακοί Μουσικοί: Βόντζος Γεώργιος και Χρηστάκης Βόντζος

***
Μίνι βιντεάκια:

Πατινάδα - Γάμος Λένας Τάσου στην Ζαγορά



Ο δρόμος προς τον Άϊ Γιώργη Ζαγοράς, Γάμος Λένας - Τάσου



Ρύζι... του γάμου Λένας - Τάσου



Πλατεία Αγίου Γεωργίου Ζαγοράς - Γάμος Λένας - Τάσου



Εννοείται ότι σας παραπέμπω στο Διπλό Πορτραίτο των Μουσικών Βόντζου Γιώργου και Χρηστάκη, ΕΚΕΙ!

***




Γλέντι στο Χορευτό, μαγαζί Πέτρος ο σώγαμπρος, D.J. Χρήστος Σχίζας

***

Πυροτεχνήματα στο Χορευτό - Γάμος Λένας - Τάσου


***

Φαναράκια στο Χορευτό - Γάμος Λένας - Τάσου




*** ***
Επειδή, μεταξύ μανιταριών, στο Φεις (ανάρτηση Οκτώβρη και Ιούλη), υπάρχει μια ανάρτηση προσωπικής χαράς που κανένας, τελικά δεν "βλέπει", την αναμεταδίδω από δω.
Χάκερ είναι, σ' όποιους θέλει δείχνει.
Κακός είναι, μόνο λύπηση του αξίζει.

YG.Φέρνω και μερικές φωτογραφίες, (για χάρη της Γιώτας, Αστοριανής. συμπλ. και άλλων φίλων)










***


Ο χρήστης Κατερίνα Σταματίου-Παπ κοινοποίησε ένα live βίντεο.

20 ώρες
...Νά 'μαι, κι εγώ! ΚΑΛΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ! Βρήκα "Κοινοποιείστε" και τ' "άρπαξα"!
Ήρθε ο καιρός... να "κλέψω" και στιγμές απ' την ζωή μου, που είναι σε φωτο- μηχανές, φίλων! (Δεν ξανάγινε!)
Και στα δικά σας οι ελεύθεροι!
Αγαπημένο μου χωριό, ακόμα και ο γαμπρός μου σε αγάπησε, εκτός απ' τα παιδιά μου και τον άντρα μου!
Σ' ευχαριστώ για την ανοιχτήν... "αγκάλην" σου!
Τα παιδιά συγκεντρώνουν στιγμές τους, (όποιος έχει και θέλει), εδώ:
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, σας ευχαριστούμε για ΟΛΑ!
Να είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΛΑ και να σμίγουμε ΜΟΝΟ για ΧΑΡΕΣ!

 Christos Shizas έκανε μετάδοση live.
Σχόλια

Κατερίνα Σταματίου-Παπ Υγ. Δε μου δίνει κωδικούς αντιγραφής για το blog, δεν πειράζει, ως εκεί, τα εμπόδια! Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια... γνωστόν!
Διαχείριση


Κατερίνα Σταματίου-Παπ Yg. Ξέρω ότι άλλαξαν πολλά στο Φεις που δεν τα κατέχω, μα το να είμαι φίλη σελίδας του εαυτού μου... και να μη μου δείχνει τη νέα μου ανάρτηση... πάει πολύ... "μικρούλι" χάκερ. Τώρα καταλαβαίνω, ΑΝ είδαν οι φίλοι...
Διαχείριση


Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ευτυχώς, υπάρχει η έξω ζωή που εκεί δεν μετράς, όσο κι αν θέλεις. Χαιρετίσματα... στις "δυνάμεις" σου...
Διαχείριση


Κατερίνα Σταματίου-Παπ Δημόσια, λοιπόν, επειδή πήρα ανάποδες...
Διαχείριση


Κατερίνα Σταματίου-Παπ Οι φωτογραφίες είναι "προσφορά" φίλων. Έτσι, επειδή στηρίξαμε και διαφημίσαμε, υπερ- αρκετά, το χωριό μου... (και ο νοών, κ.λ.π.)
Διαχείριση

Κατερίνα Σταματίου-Παπ Τα μεταφέρω, εφόσον δεν "βλέπουν"!
Διαχείριση


Κατερίνα Σταματίου-Παπ Lamprini Tisolmi
Lamprini Tisolmi Να σάς ζήσουν!!!!!!!!! 
Βρήκα ανοιχτά... και ευχήθηκα 
Καλούς απογόνους
1
Διαχείριση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 10 ώρες
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ευχαριστώ, Λαμπρινή και στα δικά σου! Τη νέα ανάρτηση δεν την είδες, ούτε εσύ;
1
Διαχείριση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 ώρες
Lamprini Tisolmi
Lamprini Tisolmi Κατερίνα Σταματίου-Παπ μόνον στο μπλογκ 
Εδώ κοίταξα 
Ξανακοιταξα... δεν την έβγαλε... 
Ευχαριστώ πολύ...
Διαχείριση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 ώρες
Lamprini Tisolmi
Lamprini Tisolmi Lamprini κάποιος την κατέβασε... Πώς αλλιώς;...
Διαχείριση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 ώρες
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Lamprini Tisolmi Ο ψεύτης και ο κλέφτης, τον πρώτο χρόνο χαίρεται, Λαμπρινή μου. Γελάει καλύτερα ο τελευταίος και πλησιάζει η ώρα μου, να "δικαιωθώ". Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Διαχείριση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 λεπ.
Κατερίνα Σταματίου-Παπ

Απαντήστε...

γιωργος γανταδακης
γιωργος γανταδακης Να ευχηθώ και εγώ???Έτσι όπως λέει η φίλη σου...βρήκα ανοιχτά και μπήκα...να σου ζήσουν Κατερίνα μου...Όλες οι ευχές στα παιδιά σου....
1
Διαχείριση
Μου αρέσει!
· Απάντηση · 2 ώρες
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ευχαριστώ, Γιώργη μου! Υγεία και ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου!
Διαχείριση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 λεπτό
Διαχείριση

***

3 σχόλια:

  1. Να σας ΖΗΣΟΥΝ!!!
    ...και μοιάζει στη μαμά της, έτσι;
    Ωραίο ζευγάρι, και στον Τάσσο σας!
    Βέσαια, άλλες λεπτομέρειες μαζί και ΕΥΧΕΣ... τις είπαμε τηλεφωνικώς
    και το χάρηκα διότι σε έψαχνα και δεν σε εύρισκα.
    Τυχεροί γονείς, να τους χαίρεστε.
    Σας αγαπάμε, το ξέρετε ήδη!

    Φιλιά από Νέα Υόρκη,
    Υιώτα
    "αστοριανή" - μεταλλαγμένη.... σε νησιώτισσα του Λονγκ Ά"ιλαντ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ, Γιώτα μου!
    Χαρές, Υγεία και Ευτυχία στην μεγάλη αγαπημένη οικογένειά σου και σε σένα, φυσικά!
    Το "Σας αγαπάμε", δεδομένο, δεν το συζητάμε!
    Καλή η μετάλλαξη, πιο ρομαντική!
    Επιτέλους βρήκα, που τελικά είχες σχολιάσει!
    Φιλιά κι από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υγ. του απόψε.

    Φέρνω μέρος σχολίων από άλλη σελίδα, για να εξηγήσω κάποια πράγματα, εφόσον και στο Φεις και στο άλλο μπλογκ, ο χάκερ μου έκοψε φόρες και φόρες... Αν ήταν όλα αλλιώς, θα είχα κι άλλα ευχαριστήρια, κι άλλα πορτραίτα, αλλά... είπαμε!
    Στον Γιώργο Βόντζο, είχα κάνει προ πολλού πρόταση, κι έπρεπε να κρατήσω την υπόσχεσή μου, με όποιον τρόπο και δυσκολίες, σαν κυνηγημένη... Έλεος!
    13 χρόνια, έχω δείξει τόση Ζαγορά και Χορευτό, υπάρχει και το μέλλον!

    Paraskevi Lamprini M.15 Μαΐου 2019 - 11:54 μ.μ.
    Σε χαίρομαι όταν έχεις απορίες...
    Δεν το κατάλαβα αυτό με το κινητό... αλλά δεν πειράζει...
    Καληνύχτα... Φιλιά
    Να σάς ζήσουν και πάλι (είδα τα βίντεο σου 😊😊😊 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Κυκλαμίνα16 Μαΐου 2019 - 1:31 π.μ.
    Απορίες, άπειρες, αλλά τώρα απέχω και θα απέχω και εξ ανάγκης, λόγω καλοκαιριού.
    Για να καταλάβεις, πρέπει!
    Αν πας στην ανάρτηση του μπλογκ, εδώ: http://katerinadestapa.blogspot.com/2019/05/blog-post_14.html

    και πατήσεις κάτω - κάτω, ΕΚΕΙ που παραπέμπει ο Γιώργος Βόντζος να δουν το πορτραίτο τους, πατώντας εκεί, σε βγάζει σε μια σελίδα μεμονωμένη και τελείως διαφορετική, λες και δεν υπάρχει τίποτ' άλλο! Εκεί απορώ, τί φταίει; Έτσι βλέπετε όλοι σας απ' τα κινητά;
    Δες, σύγκρινε από υπολογιστή και πες μου!

    Έφτασε και σε μένα κάποιο υλικό, δεν έχω δει τι "μάζεψαν" τα παιδιά, άλλωστε είναι προσωπικές τους οι στιγμές, (είναι και η απόσταση, βλέπεις), αλλά, για χάρη των ΑΞΙΩΝ Βόντζηδων, έπρεπε να ανεβάσω κι εγώ κάτι, προς ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ!
    Πώς αλλιώς;
    Έχουν ανεβάσει κάποιοι φίλοι ή Ζαγοριανοί στο φεις, αλλά, ο μπλόγγερ... τα χάνει... ως ύλη.
    Αυτά!
    Ευχαριστούμε και στα δικά σου! Επιμένω!Θα τον βρεις τον πρίγκηπα, δεν μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή