Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, σας ευχαριστούμε για ΟΛΑ!

Να το μεταφέρω κι εδώ, δε σκοπεύω να σας ζαλίσω με τα προσωπικά μου, έτσι κι αλλιώς, δεν προλαβαίνω!

***
Ο χρήστης Κατερίνα Σταματίου-Παπ κοινοποίησε ένα live βίντεο.
6 λεπτά
...Νά 'μαι, κι εγώ! ΚΑΛΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ! Βρήκα "Κοινοποιείστε" και τ' "άρπαξα"!
Ήρθε ο καιρός... να "κλέψω" και στιγμές απ' την ζωή μου, που είναι σε φωτο- μηχανές, φίλων! (Δεν ξανάγινε!)
Και στα δικά σας οι ελεύθεροι!
Αγαπημένο μου χωριό, ακόμα και ο γαμπρός μου σε αγάπησε, εκτός απ' τα παιδιά μου και τον άντρα μου!
Σ' ευχαριστώ για την ανοιχτήν... "αγκάλην" σου!
Τα παιδιά συγκεντρώνουν στιγμές τους, (όποιος έχει και θέλει), εδώ:
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, σας ευχαριστούμε για ΟΛΑ!
Να είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΛΑ και να σμίγουμε ΜΟΝΟ για ΧΑΡΕΣ!
-0:36
638 προβολές
Ο Christos Shizas έκανε μετάδοση live.
Σχόλια
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Υγ. Δε μου δίνει κωδικούς αντιγραφής για το blog, δεν πειράζει, ως εκεί, τα εμπόδια! Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια... γνωστόν!
Διαχείριση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου