Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Μια σελίδα που αξίζει να την ακολουθήσετε, με ή χωρίς σημαιάκια αυτοπροβολής!

Είναι απ' τις φορές, που τα κουμπάκια πατιούνται μόνα τους.
Πριν τρεις μέρες, είχα ενημέρωση ότι είμαι κορυφαία θαυμάστρια της σελίδας, συγκινήθηκα μεν, αλλά δεν απάντησα και δεν κλίκαρα...
Δεν έχει νόημα η κορυφή του θαυμασμού, πόσο μάλλον η προβολή μου!
Απόψε πήγα να κάνω κόπυ την εντολή, χωρίς κλικ (ότι δέχομαι σημαιάκια), αλλά αυτομάτως με το κόπυ, έδειξε απάντηση:

***
Είστε ήδη κορυφαίος θαυμαστής
Πολύ ωραία! Το σήμα κορυφαίου θαυμαστή σας εμφανίζεται ήδη δημόσια. Οι κορυφαίοι θαυμαστές αλλάζουν κάθε εβδομάδα, οπότε παραμείνετε δραστήριοι στη Σελίδα για να διατηρήσετε το σήμα σας.
***

...Ξέρω ΚΑΛΑ, πως χειρίζονται κι άλλοι τα κουμπάκια μου...
Το καταλάβαν πια, κι όλοι οι άλλοι.

Ωστόσο, ΝΑΙ, Μ' αρέσει η σελίδα του DonnedOnNeDONNE, την ακολουθώ άλλωστε, πάρα πολλά χρόνια.
Ως προς τα σημαιάκια διαφωνώ, καθ' ότι, ελάχιστες φορές έκανα like, και μόνο μια φορά σχολίασα.
Του έχω "κλέψει" φωτογραφίες, βεβαίως, πολλάκις!
Κλέφτρας σημαιάκι, ναι, μου αξίζει, ίσως και "τιμωρία", γιατί δεν αναφέρω πάντα την πηγή.
Είναι ένα πρόβλημα στις λήψεις μου, που δεν κρατάει πηγές, κι όταν αναρτώ, δεν είναι εύκολο να ανατρέξω ή να θυμάμαι, κι έτσι, αδικώ, χωρίς επιζήμιες προθέσεις, εύχομαι!
Περίπου αυτά θα έγραφα, αν προλάβαινα να κάνω κόπυ την προειδοποίηση, εξηγώντας γιατί δεν δέχομαι, με όση ευγένεια με κατέχει.

...Τώρα, είμαι ήδη, λέει κορυφαίος θαυμαστής!
Τιμή μου, DonnedOnNeDONNE, κι όσο για το "σήμα", δεν το ενέκρινα εγώ.
Δεν το χρειάζομαι, ούτε εσύ, νομίζω!
Δε στεναχωριέμαστε, θα εξαφανιστεί, έτσι κι αλλιώς, ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
Έτσι, πάντα με ποιότητα και Καλλιτεχνία!

Επί τη ευκαιρία, να σου ξανακλέψω ότι πιο πρόσφατο!
Να δω, τι θα πετύχω!












Επέλεξα αρκετές φωτογραφίες, μα η αξία της σελίδας, δεν στηρίζεται μόνο εκεί, αλλά στο "δέσιμο" των κειμένων με την εικόνα.
Αξίζει να την ακολουθήσετε, με ή χωρίς σημαιάκια αυτοπροβολής!

Υγ. Αν τύχει και το δεις, Φανταστικέ χαραχτήρα και Φίλε, σ' χώρα με, όπου δεν αναφέρω πηγή, σε ότι σου κλέβω!
Δεν θα είναι για πολύ άλλωστε! Σύντομα θα είμαι εκτός ίντερνετ, μα όσο κι αν αργώ, θα επιστρέφω γιατί τα κουσούρια, δεν κόβονται εύκολα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου