Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Απαιτούνται ξεκάθαρες θέσεις. Χρέος ΟΛΩΝ, απέναντι στην ΜΝΗΜΗ του Γιάννη Τσίγκρα.


Σε λίγες ώρες, ξημερώνει Μεγάλη Γιορτή για την Ορθόδοξη, Χριστιανική Τριαδική Πίστη μας, "ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ". (περισσότερα, ΕΚΕΙ).

Εύχομαι κι ελπίζω, Το Άγιο Πνεύμα να Φωτήσει κι εμάς, γιατί δεν σας κρύβω, πως έχω στεναχωρεθεί, πάρα, μα πάρα πολύ, απόψε!

Και ναι, δεν θα σας κρύψω τον λόγο, ούτε θα σιωπήσω, γιατί η σιωπή μερικές φορές, μεταφράζεται και ως συναίνεση στο όποιο άδικο γίνεται γύρω σου.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, πήγα στην σελίδα της Φεις - Φίλης, Ρούλας Παλαμάρη, αδελφής του (και εν ζωή Φίλου μου), Γιάννη Τσίγκρα, ο οποίος είχε την ατυχία να Φύγει νωρίς, κι ακόμα μια μεγαλύτερη ατυχία, τελικά, να είναι και Ποιητής και μάλιστα, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ και όχι μόνο!

Πάμε λοιπόν, να "κλέψω", τι βρήκα στην σελίδα της, που δείχνει να "χιουμορίζει", ενώ καταλαβαίνεις από μακριά, ότι εδώ, κάτι πονάει, κάτι "παρατραβάει" και "κάτι" δεν πάει καλά, μα καθόλου καλά.

***
ποτε θα καταλαβεις πια
ο΄τι δεν θα εισπραξεις
ΜΙΑ..
μπικικινια τελος!!!
Σχόλια

***
Ήθελα να σχολιάσω, να ρωτήσω, να φωνάξω, να "ουρλιάξω", στην κυριολεξία: "μα, τί γίνεται εδώ πέρα;" αλλά μάζεψα την καρδιά μου κι έφυγα, ήρθα εδώ, για να χωρέσω τις σκέψεις μου, να είναι και ελεύθερες, να μην χαθούν, γιατί κλείνω συχνά το Φεις, δεν είμαι Τιραμόλας να τα προλαβαίνω όλα, κι εκεί οι ειδήσεις είναι απανωτές.

Δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο, μια Κατερίνα είμαι, που αγαπώ τον γραπτό λόγο, τις Τέχνες, κ.λ.π., μα αγαπώ ιδιαίτερα την αλήθεια και το δίκιο, μου δίνει το ίντερνετ ένα (όσο γίνεται πια...), ελεύθερο βήμα, να εκφράζομαι, και το κάνω, όπως εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι.

Ξέρω ΚΑΛΑ ότι τα γραπτά μένουν, γι' αυτό και γράφω πάντα αλήθειες και έξω απ' τα δόντια, όταν χρειαστεί.
Κακό δεν είχα και δεν έχω ποτέ πρόθεση να κάνω σε κανέναν.
Στην περίπτωσή μας, κυρίως, ΟΧΙ, στον γιο του Γιάννη Τσίγκρα, γιατί όπως θα "φανεί", έτσι θα νομίσετε!

Μα.
Και ξανά, μα!
Μα, κάτι δεν πάει καλά, εδώ πέρα, από τότε που βγήκε το βιβλίο με τα Ποιήματα του Γιάννη Τσίγκρα.

Θυμίζω ότι βγήκε με συνδρομητές και προσπάθειες πολλών, είτε φαίνονται τα ονόματά τους στο βιβλίο, είτε όχι.


Διαβάστέ το!

ΧΑΡΙΝ ΦΙΛΙΑΣ και ΑΓΑΠΗΣ, έγιναν όλα και απ' όλους!
ΓΕΝΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ, παλούκι και τρέξιμο, για να μαζέψει τα λεφτά, να τα στείλει στον εκδότη και μετά να παραλάβει και να παραδώσει τα βιβλία, είχε η αδελφή του, η Ρούλα Παλαμάρη.
Όλοι οι συνδρομητές τα αγοράσαμε σε τιμή κόστους, άρα δεν υπήρχε κέρδος, ούτε του εκδότη, ούτε του κληρονόμου.
Στο βιβλίο δεν αναφέρεται κανένας κληρονόμος, πόσο βέβαια, το όνομα της αδελφής του!
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, γιατί κατηγορείται, γιατί δυσφημίζεται η τιμή και η υπόληψή της (και άλλων συγγενών), όχι μόνο ιντερνετικά, αλλά και στην εφημερίδα!


(Δεν θα επεκταθώ σε επιθυμίες... του Γιάννη, τα έχω γράψει σε άλλες αναρτήσεις, εν ολίγοις τον προσβάλλουν! Μόνο τέτοιες επιθυμίες δεν είχε ο Γιάννης! Να τιμωρήσει όσους τον στήριζαν, ιδιαίτερα τους συγγενείς του!)

Πάμε παρακάτω:
Υπάρχει κάποιο χαρτί που να αποδεικνύει κάποια κρυφή συμφωνία μεταξύ εκδότη και αδελφής, παραμερίζοντας τα νόμιμα πνευματικά, δικαιώματα του γιου;
Υπήρξε κάποιο κέρδος, απ' αυτά τα λίγα προπληρωμένα βιβλία των συνδρομητών;
Αφού, ούτε την ίδια την δουλειά του, δεν κοστολόγησε ο εκδότης!
Τότε;
Προς τι, τόσες μηνύσεις και τόσος διασυρμός της αδελφής του;
Δεν φτάνουν τα όσα πέρασε, για να στηρίξει με χίλιους τρόπους, και τους δυο του γονείς;
Ακόμα κι εγώ, μια ξένη και έτρεξα και είδα και πόνεσα κι βοήθησα, όσο μπορούσα.
Μπορεί και παραπάνω.
Δεν ζούμε με ζυγαριές...

Και ρωτάω: Γιατί;
Ποιος έχει κέρδος από έναν τέτοιο "πόλεμο";
Πού είναι οι Φίλοι, οι Όλοι, όσοι χαρήκαμε γι' αυτό, να πάρουν θέση και να βάλουν τα πράγματα στην σωστή τους θέση;
Κι αφού έγινε αυτή η έκδοση, έτσι, με ΚΟΠΟ πολλών,

 (γιατί θα το πω, ξεχάσατε κι εμένα νε... που ξενύχτησα πολλά χρόνια πριν, για να βρείτε έτοιμο υλικό στα μπλογκ, κ.λ.π. το προσπέρασα, ούτε που στάθηκα, ούτε σαν συνδρομήτρια δεν ήθελα να φαίνομαι (το είχα πει απ' την αρχή), αλίμονο αν σεβόμουνα ΤΟΣΟ λίγο τον Γιάννη, ώστε να περιμένω να δοξαστώ απ' την ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ της ΦΙΛΙΑΣ του, περιμένοντας να "ακουστεί" το όνομά μου! Θύμωσα και το γράφω τώρα, αλλά απαιτώ, ναι, απαιτώ, να μπει μια τάξη, απ' τους Άντρες Φίλους του, που απ' την πολλή αγάπη, αντί για ποίηση, θα διαβάζει κάποτε ο Ιστορικός του Μέλλοντος, τόμους από δικογραφίες!... και μη χειρότερα... γιατί ποτέ δεν ξέρεις μέχρι που μπορεί να φτάσει ένα κακό, όταν δεν το διορθώνεις εγκαίρως. Έλεος!)

Απορώ και ρωτάω δημόσια:
Γιατί δεν γίνονται συμβόλαια πνευματικών δικαιωμάτων με το παιδί, να ησυχάσει κι αυτό, να πάψει την βλέπει μόνιμο εχθρό του, την θεία του, (τόσο εκείνη, όσο και πολλούς άλλους), να ξανακυκλοφορήσει το βιβλίο, τόσο αυτό, όσο και τα υπόλοιπα, να πάρουν όλα τον φυσιολογικό τους δρόμο που αξίζει ΠΡΩΤΑ στην ΜΝΗΜΗ και ΤΕΧΝΗ του Γιάννη και μετά στο κέρδος του γιου;

Τί υποβόσκει;
Και γιατί;
Τί είναι τα δικαστήρια, οι εισαγγελείς, οι μηνύσεις, οι δικηγόροι, τα ευρουδάκια, οι μάρτυρες και οι ψευδομάρτυρες; Παιχνίδια;
Τι είναι η ζωή του άλλου;
Ως πού πρέπει να παρενοχλείται κάποιος και ποιος νόμος το προστατεύει αυτό;

Τόσο εγώ, όσο και ο Γιάννης, πιστεύω, ήξερε πως ο κόσμος έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα, κι είναι Άσχημο πολύ, να μην ξεκαθαρίζονται θέσεις, από ανθρώπους που συμμετείχαν στο κατά τα άλλα... "ΠΑΛΙΟ ΣΥΝΗΘΙΟ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ".

Αυτή είναι η δικιά μας η γενιά;
Αυτή ήταν η γέννα μας; (Βιβλίο για στήριξη ΜΝΗΜΗΣ ΦΙΛΟΥ για την Λογοτεχνική ΑΞΙΑ του ή για θάψιμο των γραπτών του και της ίδιας της προσωπικότητάς του;)

Κρίμα μας και ναι, θα μας πω, ΑΝΑΞΙΟΥΣ, να σταθούμε στο ΥΨΟΣ, έστω και μιας λέξης του Γιάννη Τσίγκρα, όσο δεν διορθώνουμε τα κακώς κείμενα, που στην τελική αποδεικνύεται, ενώ κι ο Γιώργος Τσίγκρας, ο γιος του, ήταν εκεί στην εκδήλωση, άρα δεν είχε αντιρρήσεις, τότε.... εν γνώση του, ότι δεν υπήρχε κέρδος, τί άλλαξε μετά και χάθηκε το ΧΑΡΙΝ ΦΙΛΙΑΣ, ΤΙΜΗΣ, ΜΝΗΜΗΣ και δεν συμμαζεύεται και έγινε να καταλήγει.... ΧΑΡΙΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ....;
πατάω επί πτωμάτων;
Μεγάλη η απόσταση, δεν την δέχομαι και περιμένω Φωτισμό Αγίου Πνεύματος, σύντομα!
Δεν τιμάνε και τον ίδιο, ως γιο, τα όσα κάνει, όσα γράφει, κι όσα λέει.
Εύχομαι γρήγορα να το καταλάβει και οι φίλοι του να τον βοηθήσουν να δει, πως αυτός ο δρόμος, δεν οδηγεί στην δόξα του πατέρα του, ούτε στα τυχόν κέρδη του, αντιθέτως, μάλιστα, ζημιώνεται, πέρα απ' το ότι φθείρεται μισώντας, ανθρώπους που ήταν και θά 'θελαν να είναι ΑΚΟΜΑ, δίπλα του, γιατί η αγάπη είναι το καλύτερο φάρμακο για όλους.

...Κι εμένα με μίσησε, ενώ έτρεχα για τους γονείς του, το προσπέρασα, κρυφά και φανερά ήμουνα παρούσα, πολλάκις, ακόμα κι όταν έλειπε ο ίδιος.
Κι ήμουνα μια ξένη και μάλιστα γυναίκα!
Ως εδώ, λοιπόν, αυτός ο "μπερδεμένος" δρόμος.

Πλαγίως, θίγομαι και στα ίσια, δεν αντέχω να σπηλώνονται άνθρωποι που δόθηκαν ψυχή και τσέπη, σε πολλά προβλήματα του Γιάννη και της γυναίκας του.

Αυτά.
Μάρτυρας σε δικαστήριο δεν έχω πάει ποτέ μου, ούτε στον ίδιο μου τον αδελφό, όταν με χρειαζόταν, γιατί αγαπούσα και τον τότε "εχθρό" του και δεν το μπορούσα. (Τώρα είμαστε φίλοι, γιατί γεράσαμε και καταλάβαμε πως ΟΛΑ εδώ μένουν, μαζί με τα πεπραγμένα μας, εμείς φεύγουμε με μόνο φορτίο τις αμαρτίες μας, κ.λ.π. Ας διορθώσουμε λοιπόν, ότι πάει στραβά και δεν αναπαύεται η Μνήμη του Γιάννη, αλλά και η ηρεμία των ζωντανών! Δεν μπορεί, θα υπάρχει μια λογική λύση!)

Κι επειδή είπα κάτι για τα γραπτά, ότι μένουν, θυμήθηκα την εκδήλωση (ΕΔΩ) και Αυτό (και κάτι άλλο που δεν το βρίσκω απόψε), οπότε και παραλείπεται προς το παρόν. Ίσως είναι και για ΚΑΛΟ!
Ξημέρωσαν Τα ΦΩΤΑ, κι ένα είναι βέβαιο, η ΑΛΗΘΕΙΑ, αργά ή γρήγορα, θα ΛΑΜΨΕΙ, θέλοντας και μη!
Κι αν δεν λάμψει, σίγουρα θα πάρει τον σωστό δρόμο της.
Εμάς μας ενδιαφέρει η ελευθερία στην διακίνηση των γραπτών του Γιάννη και όχι τα οποιαδήποτε παρασκήνια... και οι απαγορεύσεις, λες και υπήρξε καταζητούμενος!
Ας σταματήσουν, τουλάχιστον, εδώ!

Ο εκδότης, οι φίλοι, οι συνδρομητές, και ΚΥΡΙΩΣ οι άνθρωποι της Εκκλησίας, οφείλουν να πάρουν θέση, γιατί αν δεν το κατάλαβαν, θίγονται και οι ίδιοι και δεν πρέπει!
Φαντάζομαι ότι είναι ενήμεροι, όπωσδήποτε, εφόσον υπήρξαν και Φίλοι και Συνδρομητές!
Αυτά!
Κουράστηκα και κούρασα.
Χαλάστηκα, μέρα που ξημέρωσε, κι αν πιστεύετε στα μεταφυσικά, ένα ΟΝΕΙΡΟ μόνο έχω δει τον Γιάννη και σ' αυτό είπε: "Δε στεναχωριέμαι για την ακαταστασία, γιατί μετά η Κατερίνα θα βάλει τάξη."

Ας ελπίσουμε ότι η Τάξη, είναι αυτή, απόψε.
Αν όχι, θα είναι άλλη φορά, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!
Άντε και Χρόνια μας Πολλά και το Άγιο Πνεύμα να μας ΦΩΤΙΖΕΙ!

ΥΓ. Βράδυ 6/1/19
Κι ύστερα ενημέρωσα με σχόλιο την Ρούλα:

***
  • Κατερίνα Σταματίου-Παπ Συγγνώμη, Ρούλα, δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό. Σ' ενημερώνω για μια ανάρτηση, που είχα ανάγκη να πω πολλά, κι εδώ δεν χωρούσαν. https://2019-kalosto.blogspot.com/2019/01/blog-post_6.html
    Απαιτούνται ξεκάθαρες θέσεις. Χρέος ΟΛΩΝ, απέναντι στην ΜΝΗΜΗ του Γιάννη Τσίγκρα.
    2019-KALOSTO.BLOGSPOT.COM
    Απαιτούνται ξεκάθαρες θέσεις. Χρέος ΟΛΩΝ, απέναντι στην ΜΝΗΜΗ του…
    Απαιτούνται ξεκάθαρες θέσεις. Χρέος ΟΛΩΝ, απέναντι στην ΜΝΗΜΗ του Γιάννη Τσίγκρα.
    4
    • Ρουλα Παλαμαρη Κατερινα καλημερα..σ ευχαριστω πολυ που ασχοληθηκες με το θεμα μου..αλλωστε ξερω οτι αγαπουσες και συ τον αδελφο μου ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ αλλα αγαπας και το δικιο!!νασαι καλα και ευχομαι κι εγω το Αγ Πνευμα και οσοι με εκτιμουν να βοηθησουν στην δικαιωση μου!!!
      2
    • Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ρουλα Παλαμαρη Δεν χρειάζεται ευχαριστώ, Ρούλα μου! Δεν κάνω τίποτα ιδιαίτερο για σένα, σε γνώρισα πολύ αργά στη ζωή μου, κι αυτό έγινε στα έντονα προβλήματα του Γιάννη και της Μαρίας. Δεν με ξέρεις ως άνθρωπο, ούτε εγώ πολύ, η ίδια η ζωή μου κοντά στον Γιάννη σε δικαιώνει, κι όχι επειδή θέλησα να πάρω κάποιου το μέρος. Ο Γιάννης είχε μεγάλη ανάγκη απ' την φιλία μου, όχι τόσο στα ιντερνετικά (που υπάρχουν χιλιάδες αποδείξεις για αυτό), αλλά μετά, στα προβλήματα υγείας τα δικά του και της γυναίκας του, ήμουνα οι Πρώτες Βοήθειές του, ακόμα και τα μεσάνυχτα, όταν είχε θέματα με τις αλλαγές φαρμάκων, κ.λ.π. Υπήρξα γι' αυτόν η δεύτερη αδελφή του, δεν θα πω τον "λυπούμουνα", θα πω, θεωρούσα Χρέος μου, να είμαι δίπλα του, όποτε κι αν με καλούσε, πέρα απ' το όταν ήθελα και μπορούσα. "Κατερίνα", μου είχες πει, πως φώναζε σε "δύσκολές" του στιγμές και δεν ήξερες ποια εννοούσε. Εγώ ήξερα, γι' αυτό διέκοπτα διακοπές, έτρεχα σε Νοσοκομεία, Γηροκομεία, Κλινικές, μπήκα σε εντατικές, για να του δώσω εμφύσημα ελπίδας και ζωής. Από κείνον μάθαινα ποιος και πόσο τον φροντίζει. Γι' αυτό και "επαναστατώ", σε ότι με, σε, Τον, προσβάλλει και όλους μαζί, μας σπιλώνει.Όλα έχουν κι ένα όριο και ο καθένας μας τις "αποδείξεις" του. Αν η κακή ροή ... το θέλει να συγκεντρωθούν, το μόνο εύκολο. Το βρίσκω κρίμα όμως, γι' αυτό, ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ, αλήθεια σου λέω, να σταματήσει αυτός ο γενικός διασυρμός, γιατί δεν θα βγει σε καλό, κυρίως σε όσους τον "καλλιεργούν". Σταματάω προς το παρόν εδώ, ούτε ο χειρότερος σεναριογράφος δεν θα συνέχιζε αυτό το κακόγουστο έργο, ελπίζοντας πως θα μπει ένα οριστικό Τέλος, σε ΟΛΑ τα παρατράγουδα που συμβαίνουν. Υγ. και παράκληση, επειδή εγώ κλείνω συχνά τις σελίδες μου και χάνεται για όσο λείπω, ότι γράφω, κάνε σε παρακαλώ ένα κόπυ των σχολίων μου (κι ας φαίνεται διπλό, ακόμα κι όταν είμαι), ώστε να μην χάνεται η ροή στην σελίδα σου. Αυτά, εν ολίγοις και στεναχωριέμαι επί της ουσίας, που βρίσκομαι ανάμεσα στην οικογένεια, για άλλον ως καλή, για άλλον ως κακιά. Εγώ ήμουνα αδελφική φίλη του Γιάννη, έζησα πολλές στιγμές κοντά του, οι αλήθειες μου δεν αλλάζουν, αν βοηθούν ή βλάπτουν μέλη της οικογένειας, λυπάμαι, να βοηθήσω θέλω, να σταματήσει όλος αυτός ο ψεύτικος διασυρμός. Τα ίδια θα έλεγα και στον γιό του, αν δεν με είχε σβήσει από φίλη, εδώ και χρόνια, παρόλο που σε κάποιες ανάγκες των γονιών του (με τελευταία την κηδεία της μαμάς του), με ανέχτηκε. Παιδί είναι, πονάει, τον καταλαβαίνω, μα δεν μπορεί να του φταίει ΟΛΟΣ ο κόσμος, Έλεος! Του καθ' ενός μας η υπομονή, έχει και όρια.
      2

Κατερίνα Σταματίου-Παπ ΥΓ. Δεν χρειάζεται να κάνεις κόπυ. Ενσωμάτωσα και τα σχόλια, στην ίδια ανάρτηση, την οποία ήδη κοινοποίησες, οπότε, εκεί φαίνεται η ροή και οι εξηγήσεις.
***
Σήμερα η Ρούλα το κοινοποίησε:

Κατερινα το κοινοποιω ...και παρακαλω και ευχομαι να διαβαστει απο ολους!!!

Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

Σχόλια
  • Κατερίνα Σταματίου-Παπ Καλά έκανες και το κοινοποίησες, Ρούλα μου και σ' ευχαριστώ! Ότι είναι δημόσιο, είναι και εν γνώση μου ότι διακινείται, γι' αυτό και είμαι πάντα ειλικρινής και αποφασιμένη για ότι γράφω. Αυτή ήμουνα πάντοτε, κι έτσι παραμένω. Σχολίασα στην προηγούμενη ανάρτηση, να μην επαναλαμβάνομαι.Ελπίζω κι εύχομαι να αλλάξει η στραβή ροή και να μπει το Καθαρό και Γάργαρο νερό της Ύπαρξης του Γιάννη, σε σωστό αυλάκι. Καλημέρα, Χρόνια Πολλά και Καλά, με ψυχική γαλήνη! "Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται", έλεγε η μάννα μου, το θυμάμαι, το τηρώ, κι έτσι βαδίζω μια ζωή στην ζωή μου. Να Πιστεύεις, να Ελπίζεις, κι όλα αυτά μια μέρα, θα μείνουν μια πικρή και μόνο ανάμνηση. Γερή να είσαι και να μην τρέχεις να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας! Κάποιες φορές οι δικαιοσύνη, είναι υποχρεωμένη κι από μόνη της, να προστατέψει ανθρώπους που τους διασύρουν, επανειλημμένα και αδικαιολόγητα.
    1


***
Και η δική μου ανάρτηση στην σελίδα μου, ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ, μην κουραζόσαστε κι εσείς, κι εγώ μαζί!
Η ζωή τρέχει και κάποιοι θέλουν να παίξουν με τα συναισθήματα των άλλων.

Συγγνώμη, Φίλοι, επιβάλλεται! Χρόνια Πολλά για την Άγια Μέρα που ξημέρωσε!

Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

Σχόλια
  • Χαρούλα Φράγκου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κατερίνα ! Θα τιμήσουμε τη μνήμη του!
    1
    • Κατερίνα Σταματίου-Παπ Καλημέρα, Χαρούλα μου και Χρόνια Πολλά! Τιμή σου που τον Τιμάς! Τίποτα τυχαίο σ' αυτή τη ζωή. Οι τιμώντες, άξιοι και να τιμηθούν! Είσαι τυχερή που είσαι αγαπητή, κι έχεις σωστούς και αξιόλογους ανθρώπους γύρω σου. Σκέψου να στρεφόταν τα παιδιά σου εναντίον μου, γιατί σου έκανα μπλογκ, κάποτε, για να σε τιμήσω και να σε βοηθήσω να σε μάθει κι άλλος κόσμος παραπέρα, πριν μια δεκαετία και να έβρισκα και τον μπελά μου, στην τελική! Και τό 'κανα αυτό για πολλούς, καθ' ότι κατείχα τα ιντερνετικά, κι ήθελα όντως, να βοηθήσω! Θα μπορούσα κάλλιστα να είχα βοηθήσει τον εαυτό μου και να τον "καλλιεργήσω" περισσότερο. Όχι όμως να βρω και τον μπελά μου...! Για φαντάσου, να σου "απαγορεύουν" την ίδια την ζωή σου, γιατί εσείς (μερικοί Αξιόλογοι Τεχνήτες), υπήρξατε και μέρος της ζωής μας, γιατί η ίδια η ζωή το θέλησε, κι εσείς (οι "εκλεκτοί" φίλοι), φυσικά! Κάποια πράγματα και στιγμές της ζωής μας, θεωρούνται Ιερά και δεν έχει κανένας, μα κανένας το δικαίωμα να τα προσβάλλει και να τα "λερώνει", με όποιον τρόπο, κυρίως ζυγίζοντάς τα με λεφτά! Ας μη σε κουράζω και σένα! Ήξερες τον Γιάννη, κι είναι κρίμα κι άδικο, αυτό που συμβαίνει και θεωρώ πως είναι καιρός να σταματήσει, παρόλο που δεν έχω το Ύψος των ταλέντων σας. Σ' ευχαριστώ για την διπλή Τιμή, να σταθείς σ' αυτή την ανάρτηση! Υποκλίνομαι... εξ επ' ανέκαθεν! Οι άνθρωποι γεννιούνται, δεν γίνονται! <3 Να είσαι γερή, ευτυχισμένη και πάντα δημιουργική!
      1
    • Χαρούλα Φράγκου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Κατερίνα Σταματίου-Παπ Χαρούλα Φράγκου .... Έμεινες! Ε; Εμ! Πάμε. Να τα πω; Σήμερα τα Φώτα και ο Φωτισμός και προχωράμε! Η ζωή συνεχίζεται, κι είναι τόσο όμορφη και σύντομη! Για να δω τι ανέβασες, Κυρά της Ευαίσθητης Τέχνης!
    • Χαρούλα Φράγκου Κατερίνα Σταματίου-Παπ Δεν έχω λόγια μαζί σου.... Με ξεπερνάς! Άντε Καλοφώτιστοι και του Χρόνου!!!
      1

***

2 σχόλια:

  1. 1 σχόλιο:

    Κυκλαμίνα9 Φεβρουαρίου 2019 - 10:34 π.μ.
    Κι εδώ κόπυ:

    Κυκλαμίνα9 Φεβρουαρίου 2019 - 10:32 π.μ.
    Και σήμερα που έβαλα σε προβολή τις 2 δημοφιλείς αναρτήσεις, φέρνω κι αυτό το σχόλιο (απ' το μετρητής) που εξηγεί κάποια πράγματα:

    Κατερίνα δε 'στάπα;1 Φεβρουαρίου 2019 - 2:30 π.μ.
    Έλα, ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ!
    Ήρθε ο Φλεβάρης... κι αν Φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει!
    Γειά σου Γενάρη!
    Μας έπριξες!
    Πάρε και τα στατιστικά σου:



    Προβολές σελίδων σήμερα
    9
    Προβολές σελίδων χτες
    387
    Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα
    5.537
    Πλήρες ιστορικό προβολών σελίδων
    5.606
    *********************************
    Πάρε και τις δυο ποιο δημοφιλείς αναρτήσεις:

    Απαιτούνται ξεκάθαρες θέσεις. Χρέος ΟΛΩΝ, απέναντι...

    6 Ιαν 2019


    ΙΕΡΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ και "Ψυχοπαλμογραφική" καταγραφή - ...

    29 Ιαν 2019, 6 σχόλια

    ********
    ΑΥΤΑ!

    Η δεύτερη είχε πολλές παραπομπές από άλλες σελίδες (γιατί σκόρπισα τα Ιερά μου σε πολλά bolgs), κι ο Πρόλογος αναρτήθηκε ΕΔΩ!

    Προέχουν τα Ιερά μας, σίγουρα, μα δεν περίμενα το "ΧΡΕΟΣ" κάποιων ανθρώπων, απέναντι στο άδικο, ένα βιβλίο, ένας άνθρωπος, ένας Φίλος ζωής, να παράμένει σταθερά,στην ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ, για έναν ολόκληρο μήνα!
    Για να δούμε! Θα διορθωθεί το άδικο, γενικώς;

    Τα Ιερά μου θα γίνουν ΠΡΩΤΑ, πολύ σύντομα, απλά, "δοκιμάζουν" συνειδήσεις, για λίγον καιρό, ακόμα!
    Το Ιερό μου προσκύνημα, έγινε θέμα ΠΡΩΤΟ σε 3 μέρες! (το βγάζει πρώτο δημοφιλές, ως βδομάδα. Δεν είναι βδομάδα)

    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΟΛΟ ΤΟ BLOG 2019 Καλώς το, αλλά αδυνατώ από χρόνο να μεταφέρω όλη την ύλη.

    Αυτά!

    Έφερα τα βασικά που σβήστηκαν από σελίδες ΚΑΙ των άλλων, στο Φεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή