Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Η ζωή μας όλη, είναι θέμα προσαρμογής... και μουσικής.

(Σαν το "όπως βαράνε τα βιολιά... βάση ρυθμού, χορεύεις!)

...Είναι το τελικό συμπέρασμα, αυτών των ημερών.
"Στη χαρά να γελάς και στην λύπη να κλαις, θα ξανά 'ρθουν χαρές", λέει ένα τραγούδι.
Κάπως έτσι, λοιπόν, "προσαρμοστήκαμε" μεταξύ 9 - 10 Νοέμβρη 2018.
Τελικά, ποιο τονωτικό "φάρμακο" απ' την μουσική, δεν υπάρχει!
Μ' αυτή... ξεχνάς τα πάντα ή που τα θυμάσαι, ΟΛΑ ΜΑΖΙ!

...Ένα τόσο δα, μαγαζάκι, ήταν!
Απ' έξω δε σου γέμιζε το μάτι.
Σίγουρα θα ήταν λίγα τα τραπέζια, μα πήγαμε νωρίς, κι εγώ, ως συνήθως, θέλω να βλέπω και να "κρατάω" ενθύμια, κι ας μην έχω τα κατάλληλα "όπλα".
"Τσίπουρο; Καλό φαί; Μουσική; Τί θέλετε να σας κεράσω;" ερώτηση του άντρα μου.
"Μουσική Σκηνή, αφού έχει Τάσο Ιωακειμίδη, κι αφού έχει και φαί, δε μπορεί, κάτι θα σας αρέσει, ας φύγουμε και νηστικοί!" είπα, συμπληρώνοντας: "φαί, έχουμε και στο σπίτι!"

Πήγαμε!
Πού να το φανταστώ αυτό που έζησα!
Με τίποτα!

Να πω πρώτα για το φαί, που ήταν κοτζάμ πεντανόστιμες πιατέλες, σκάσαμε να τρώμε, αφήσαμε κι όλας, για να κάνουμε χώρο μετά, για την τούρτα! (Δεν πρόλαβα να πω, τυλίξ' τέ τα για το σπίτι... έχουμε δεσπομένα και αδέσποτα... που, ως συνήθως λέμε, ακόμα κι αν τα φάμε εμείς!)
Παραγγείλαμε ότι μας "ακούγονταν" κουφό και πρωτότυπο και το μοιραζόμασταν, μη δε δοκιμάσει κάποιος απ' την παρέα, παρ' όλο που είχαμε παραγγείλει σαν μερίδες!

Μάγειρα, σου βγάζω το καπέλο, πάμε παρακάτω!

Έτυχε... όχι και τόσο, θέμα θέσης, (πάντα), να έχω δίπλα μου μια άδεια καρέκλα.
Έτσι, ακούμπησα άνετα την γκαστρωμένη τσάντα μου, που είχε μηχανούλες, μπαταρίες πολλές, κάρτες, κι ότι άλλο μπορεί να κουβαλάει σε μια τσάντα μια γυναίκα.

Τί να σας πω;
Αυτή η καρέκλα, ζαλίστηκε. Μια καθόμουνα εγώ, γιατί καθόταν ο Τάσος, όταν δεν τραγουδούσε (απ' τ' αριστερά) και στην δεξιά, καθόταν ο κύριος Πετρής Δημήτρης, που φυσικά, δεν ήξερα, κι ήταν η ευκαιρία της ζωής μου, να πούμε ΤΟΣΑ, πολλά και να μάθω!
Και μόνο που έπαιζε σαξόφωνο, εγώ είχα παραλύσει.
"Έντεκα όργανα" μου είπε, "παίζει!"
Όταν μου τα απαριθμούσε ένα- ένα, κάποια, ούτε καν, τα είχα ξανακούσει!
Τόσο άσχετη, που τολμώ και να μ' αρέσει η μουσική και κυρίως, να ρωτάω κιόλας!

Σίγουρα, μεγάλο κεφάλαιο ο μουσικός κ. Δημήτρης Πετρής, τυχερή που στην μέρα μου βρέθηκε μια άδεια καρέκλα!!!

Νά 'ναι γερός, να τραγουδάει, να κάνει αυτό που αγαπάει, για ΠΟΛΛΑ - ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ακόμα, τον Ευχαριστώ και τον Συγχαίρω για την απλότητά του και την εσωτερική νεανικότητά του!

Κεφάλαιο Τάσος Ιωακειμίδης

Έχει γίνει αγαπημένος φίλος, δεν εκμεταλλεύεται ο Τάσος τα ΤΑΛΕΝΤΑ του, τόσο απλός και φιλικός, μέχρι που του έριξα και απαλές μπουνίτσες... όταν στο τραγούδι:
"Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος, εκείνος, καθισμένος δίπλα μου, του έδινε ο μαγαζάτορας το μικρόφωνο,
(άλλη έκπληξη αυτή! Αν τραγουδούν έτσι και τ' αφεντικά των μαγαζιών και κάνουν ακόμα και οι ίδιοι τόσο κέφι, τότε, σηκώνω τα χέρια ψηλά! Σα να μη ζω εδώ, λες κι ήρθα από άλλο πλανήτη!)
κι εκείνος συμπλήρωνε: "της γυναίκας η καρδιά, είναι μια κόλαση!"

"Απαράδεκτος!" του είπα, ενώ "βάραγα". (Απαλά...φυσικά!)
"Είναι στημένο, ρε Κατερίνα!" μου είπε κρυφά, απολογητικά. (Για το κέφι, εννοούσε!)
Ανεβαίνουν τα βιντεάκια, θα φέρω εδώ το σχετικό λινκ. (Το ΝΟ 7 είναι)

Πάμε παρακάτω!
Μας έμεινε ο πιο νέος τραγουδιστής, που δεν ήξερα. Συμμετέχει λέει και σ' ένα τηλεδιαγωνισμό.
Άμα δεν βλέπεις τηλεόραση, αυτά παθαίνεις!

Θα μάθω και θα σας πω. Πολύ Καλός, , φαντάζομαι ότι θα συμφωνούν και οι κριτές!


Μπουζούκι; Χρήστος Σταμούλης
Γνωστότατος, από πέρ' σι!

ΑΙ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΑΙ, μεγάλη έκπληξη!
Από ΦΩΝΗ, ΦΩΝΑΡΕΣ, από ΚΕΦΙ, ΠΡΩΤΕΣ, από χαμόγελο, ΚΥΡΙΕΣ!

Θα μάθω και θα σας πω!
Λίτσα Σοροβόλα, (κάτι βρήκα στην γκουγκλ)
Ιωάννα Σακκά

...Μας έμεινε ένας, που δεν τον είδα, καθόλου!
Ήταν σε σημείο τέτοιο, δεν τον είδα!

Άντε τώρα, να περιγράψεις και να δημοσιεύσεις αυτή την ανάρτηση!!!
(Τρέχουν οι μέρες μου, με σημαντικά για μένα θέματα, δεν προλαβαίνω να τα περιγράψω σωστά και στην ώρα τους, Σ'χωτάτε!"

Λίγο φως παραπάνω, ρε (φιλικότατον) παιδιά!

Μαύρα τα βιντεάκια μου, κρίμα τον κόπο!

Σας αδικώ, κιόλας... μα άλλο ήθελα να "δείξω", γι' αυτό τ' ανεβάζω!

Δηλαδή, τό πόσο κέφι, το τόσες Ταλαντούχες Φωνές, χωράνε σ' ένα τόσο μικρό μαγαζί!

Στεναχωριέμουνα όταν έβλεπα κόσμο να φεύγει, γιατί δεν υπήρχαν άδεια τραπέζια...

Αν ήταν λεωφορείο... θα έδινα την θέση μου, ευχαρίστως...
Εκεί όμως, ΟΧΙ!

...Άμα πας, δύσκολο να φύγεις.

Βιαστική ανάρτηση, στίγμα στιγμών.

Και στα βιντεάκια δεν θα βάλω τίτλους, λόγω εποχής και περιορισμένου ελεύθερου χρόνου.
Εντάξει;
Μη μου θυμώσετε!
Με τις καλύτερες προθέσεις, ΠΑΝΤΑ!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και ΣΥΝΕΧΕΙΑ, τόσο στην δουλειά σας, όσο και στην ζωή σας!

Με μεγάλη εκτίμηση!

Εδώ θα φέρω φώτο και βιντεάκια, είναι λίγο πιο προσωπικό το μπλογκ, μα κι απ' τ' άλλο, θα κάνω κάποια ανακοίνωση και πάσα. εδώ...αλλά ποδοσφαιρικά!

***
Πάμε να φέρω ότι ετοίμασα με αγάπη, πάντα!

Μουσικές στιγμές στον "Θείο Μάκη - Μουσική Σκηνή" 1- 12


Θείος Μάκης •Μουσική Σκηνή• (Βόλος - Ν.Ιωνία) Οι βραδιές στον Θείο Μακη συνεχίζονται δυναμικά και φέτος!!!Με νέο εκπληκτικό προγραμμμα, με ανεπαναληπτους καλλιτέχνες, που θα σας μείνει αξέχαστο!! Σας περιμενουμε! Τρίτη- Πέμπτη- Παρασκευή- Σάββατο-Κυριακη(μεσημέρι) Με τους: ΛΙΤΣΑ ΣΟΡΟΒΟΛΑ ΤΑΣΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΘΩΜΑΣ ΣΚΟΤΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ ΝΕΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΚΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ —————Και πολλές ακομα εκπλήξεις————-

1


2


3

4

5

6

7

8


9


10


11

12



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

























Υγ. Αν χρειαστεί κάτι, συμπληρώνω.
Προκειμένου να παραμένει στα πρόχειρα... επιλέγω να "αερίζεται".
ΥΓ.2 Λίγο πιο "επίσημα", ΕΚΕΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου