Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

"ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ", Κώστα,

πρώην φίλε και γιατρέ μου!...
Δεν σε ξέχασα ποτέ, ούτε και θα σε ξεχάσω.
Πολλές οι αναμνήσεις που με πλημμύρισαν σήμερα, κι έκλαψα από μακριά...
Δύναμη και Κουράγιο εύχομαι στην οικογένειά σου, λοιπούς συγγενείς και φίλους σου.
"ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ"... ΕΚΕΙ, στα ΨΗΛΑ και ΚΑΛΗ ΜΑΣ, κάποτε, ΑΝΤΑΜΩΣΗ!
...Να μου ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙΣ τους κοινούς μας γνωστούς, να μου τους "γιατρέψεις", όπως εσύ ξέρεις, να μην κλαίνε... για τα επίγεια λάθη και ασθένειες των ανθρώπων...

...Άλλες εποχές, θα έγραφα κατεβατά...

Όλα σου σωστά, Φίλε και Γιατρέ μου, στα εν τη ζωή που άφησες πίσω σου, εκτός από μια σου πρόβλεψη:
"Γράφε, μη σταματάς! Αυτή είναι η μόνη προίκα που θ' αφήσεις στα παιδιά σου...!"
...Εκεί, έπεσες πολύ έξω, Κώστα, Φίλε μου!

Θα λείψεις σε πολλούς, κυρίως σ' αυτούς που ήτανε κοντά σου τα τελευταία χρόνια.
Μάθαινα τα "νέα" σου...
...Αλλιώς είναι το να ζει, κάποιος, κι ας μην τον βλέπεις.
Αλλιώς το να "Φεύγει"...
Αρκεί να μην παύεις να τον αγαπάς και να τον εκτιμάς.
Αυτό μετράει.
...Για μένα, ΖΕΙΣ!
Πιστεύω πολύ στην Άλλη Ζωή.
Ξέρω ότι με βλέπεις, με νιώθεις, και πως με καταλαβαίνεις.

"Μόνοι μας είμαστε. Ανάβουμε τσιγαράκι;"

...Γιατρέ μου...
Πολλά κεράκια και καντηλάκια θ' ανάβω στην μνήμη σου, είναι σίγουρο!

ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

***
MAGNESIANEWS.GR
«Έφυγε» από τη ζωή ο γνωστός Βολιώτης ιατρός- παθολόγος Κωνσταντίνος Γεροβασίλης, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια και τους οικείους του. Η κηδεία του




***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου